Background

心理测验




You Are a Dreaming Soul



Your vivid emotions and imagination takes you away from this world

So much so that you tend to live in your head most of the time

You have great dreams and ambitions that could be the envy of all...

But for you, following through with your dreams is a bit difficult



You are charming, endearing, and people tend to love you.

Forgiving and tolerant, you see the world through rose colored glasses.

Underneath it all, you have a ton of passion that you hide from others.

Always hopeful, you tend to expect positive outcomes in your life.



Souls you are most compatible with: Newborn Soul, Prophet Soul, and Traveler Soul



我觉得我对自己的认识还在很初步的了解。常常思考自己到底是个怎样的人。很多人也和我一样吧,不然不会有这种心理测验。这篇心理测验,我读了一遍又一遍,为什么呢?哈哈,因为有些地方很中听嘛。我到底是个怎样的人,自己并不能好好说明,看来我还是慢慢探索自己。

No comments:

四月:活着

 距离上次这里更新,刚刚好过了一年。 这一年里,常常围绕思考的一个课题,还是上篇提到的--“人为什么要努力呢?”。但这一次,我觉得,至少比之前的我,已经很肯定这个问题的答案了。 关于一个人的寿命能有多长,生命的宽度能有多宽,这些很少出现在我的思考中,或者,很少深入思考。这些课题,...